czwartek, 24 września 2009

Vandulla topazowa

Witam Was Kochani po krótkiej przerwie ;-) Jak już się pewnie zorientowaliście ruszyła moja galeria na Pakamerze - zapraszam do niej bardzo serdecznie, bo często właśnie tam jako pierwsze trafiają nowości...
Dzisiaj przedstawiam Wam Vandulle topazową, którą zrobiłam na specjalne zamówienie oczywiscie ze srebra najwyższej próby. Wytyczne były takie, że koniecznie wzór Vandulli i z niebieściutkimi jak niebo latem kamieniami. W związku z tym, że nie powtarzam prac, po naciskach zgodziłam się wprowadzając modyfikacje do ogólnego wyglądu kolczyków. I taki oto jest efekt :-) Początkowo byłam zaszokowana ceną topaza błękitnego ale jak już do mnie trafiły zakupione kamyczki - zrozumiałam.... Coś pięknego! Mieni się niesamowicie :-)


srebro oksydowane i mocno przecierane, topaz błękitny, bigle angielskie

2 komentarze: